pitanje2Savjet sestara: „Nemoj slušati muža. On nema bradu, ne drži se sunneta kako treba, a tebe tjera da ga pitaš smiješ li iza?i vani. Reci mu: 'Kad ti budeš bolji, i ja ?u.' Do tada, radi po svom.“ Savjet bra?e: „Slušaj, brate, ti njoj reci da ona mora tebe slušati. Zna se ko je muško u ku?i. Zna li ona hadis: 'Muž je za ženu Džennet ili Džehennem.'Ja svojoj ne bih dao tako da radi, ma ni u snu. “ Jeste li primijetili u vašoj okolini ratove svjetova? Ne, nije to film Georga Lucasa. Mislimo na sukobe bra?e i sestara po internetu, javnim mjestima, unutar 4 zida. Borbe su okrutne; do zadnjeg potpisa na papirima za razvod i razbijanja porodica. Svaki spol ima svoje argumente u žestokoj i nemilosrdnoj borbi da bi pokazali ko je u pravu. Najviše, nažalost, šejtan prokleti ima koristi u ovom sukobu.

Na tom planu se koristi i islam. Svaki spol koristi SAMO one vjerske dokaze koji idu njima u prilog, i prilikom svakog problema, navode ih kao dokaz grešaka onih „drugih“. Pritom zaboravljaju?i one druge dokaze, koji njima ne idu u prilog.

Prvi tekst u ovom ciklusu je posve?en taktikama koje koriste sestre, njihovom bojnom arsenalu, kao i ciljevima.  Po?nimo od argumenata koje koriste

SESTRE

Glavni vjerski argument sestara je slijede?i hadis: “Najbolji od vas je onaj ko je najbolji prema svojim ženama.“ Koliko su se samo muževi naslušali ovog hadisa kao dokaz brižnosti njihovih supruga za vjerskom edukacijom svojih muži?a, eh...

Me?utim, pri svakoj sva?i, ili problemu, sestre navode ovaj hadis kao neprikosnoven dokaz suprugove krivice za njenu pogrešku – logikom, da si ti bio bolji prema meni, i ja bi prema tebi. Istovremeno, tuma?e ovaj hadis na na?in da je suprug obavezan da maksimalno uloži trud i prelazi preko svih ženskih grešaka, ma kako krupne one bile. Znaju?i da je nešto pogrešno uradila, a da bi izbjegla mogu?u kritiku od muža, ovaj hadis do?e kao preventivno sredstvo prve kategorije s ciljem izazivanja osje?aja stida i krivice kod žrtve (?itaj supruga): „Stani, mužu. Ne možeš tako. Znaš li da je Muhammed, s.a.v.s., rekao: „Najbolji od vas je onaj ko je najbolji prema svojim ženama.“ Suprug se u tom trenu paralizira, pomislivši: „Zbilja, u pravu je. Ne bih je smio kritikovati. Tako nije radio Muhammed, s.a.v.s.“ Na kraju, greška žene ostaje neprimje?ena, ?ak muž od nje traži halal.

Svaljivanje krivice na muža je tako?er izuzetno jako oružje za koje ve?ina muškaraca nema nikakve odbrane. Samo da bismo skrenuli pažnju na njegov ubojiti na?in korištenja, donosimo par primjera:

Žena iza?e van ku?e bez pitanja –Morala na ders, pokorava se naredbi Allaha: 'U?i'. Muž je kriv, sprje?ava je da sti?e nauku.

Nije skuhala ru?ak. - Muž je kriv, nije podmirio ku?u.

Pita je zagorila. – Muž je kriv, zadržao ju je dok je ?istila.

Djeca su napravila nered. – Muž je kriv, loš je odgajatelj.

Zadržala se u posjeti sestrama. – Muž je kriv, nije joj nazna?io koliko da ostane.

Provodi više vremena s sestrama, nego s mužem. - Muž je kriv, ne posve?uje joj vrijeme.

Slijede?i u nizu teškog naoružanja u arsenalu sestara je upotreba obrnute logike i preferiranje osje?aja:

„Ako možeš ti van ku?e i?i, što ne bih i ja mogla?“

„Ako ja tebe moram pitati za dozvolu, moraš i ti mene.“

„Ako je tebi pravim kahvu sad, ti ?eš meni nave?e.“

Kad ?ine i jasne grijehe koje je Šerijat zabranio, argument sestara je svakako osje?aj da ne ?ine ništa loše:

„Šta fali da to uradim? Ja volim Allaha, OSJETIM da je ovo ispravno.“

Muž: „Ženo, ne možeš takva van, nisi se propisno pokrila. Vidi ti se vrat...“

Žena: „Zašto me uvijek kritikuješ? Kakav si ti to? Danas mi se ovako nosi, tako se nekako osje?am...“

Bra?a nemaju NIKAKVE šanse u ovakvom dvoboju, jer žene koriste osje?aje. Logi?ka oružja bra?e nemaju nikakvog efekta protiv emotivnog štita sestara. Zato ni ne pokušavajte.

Pojedine sestre imaju OGROMNE KOMPLEKSE od položaja muškaraca u društvu i neutaživu že? za izjedna?avanjem tog statusa. Stekne se dojam da ženama nikako nisu potrebni muškarci (osim da bi imale djecu) i da bi na ovom svijetu sve bilo puno ljepše bez muškog prisustva. Uobi?ajen komentar za ono što neki muškarac uradi je: „A što to ne možemo mi? Jeste vi to nešto kao bolji?“ Ali zapitajmo se zašto sestre tako silno bore da dobiju neki položaj? Ako ve? jesu takve kakve kazuju, kome to dokazuju?

Nazivanje muškog roda od milja: balvanima, idiotima, medvjedima, svakako ima za cilj da pove?a ljubav i pokazuje istinske osje?aje i islamski ahlak koji ovakve sestre nose u sebi.

Za svaku grešku i poreme?aj u svijetu i u BiH, pa i u vlastitoj ku?i optužuju muški rod: „Da smo mi na vlasti, vidjeli bi vi. Vi (muškarci muslimani) ste ve?e žene od nas. Samo vam još fale suknje.“

Ženska sijela su posebna pri?a. Dok bra?a kad se sastanu uglavnom divane o drugoj bra?i, sestre pretresaju aktuelna ekonomska i socijalna pitanja iz bra?nog života. Stekne se dojam kao da se radi o nekim politi?kim partijama. Pregovori, koalicije, kompromisi, analize aktuelnog i proteklog, sjednice skupština. Na kraju, op?i je zaklju?ak da s ovim današnjim muškarcima u koaliciju ne?emo, osim ako ne dobijemo poziciju premijera, ministra unutrašnjih i vanjskih poslova, te ministra finansija. Muž možda jeste glava ku?e, ali je žena vrat, mora da se zna.

NAPOMENA: Navo?eni primjeri su, nažalost, uzeti iz stvarnog života i istiniti su.

Drugi tekst u ovom ciklusu je posve?en strategiji bra?e (ako je ima uop?e), njihovom arsenalu, kao i ciljevima.



Add this page to your favorite Social Bookmarking websites
Reddit! Del.icio.us! Mixx! Free and Open Source Software News Google! Live! Facebook! StumbleUpon! TwitThis Joomla Free PHP